Ullared

Det blev en tidig morgon igår. Klockan ringde redan 3:30 :S Bussen mot Ullared gick klockan 4:30. Trodde jag skulle vara tröttare än vad jag var när jag klev upp :) men det blev lite sömn på bussen. Eftersom det var allra första gången jag var i Ullared så irrade jag mest runt under den första timman. Det var lagom med folk precis när vi kom dit, men en halvtimme, timme senare var det nästan omöjligt att ta sig fram, framför allt på damavdelningen vilket gjorde att jag till slut höll mig därifrån ;) Jag var där inne i cirka tre timmar sen hade jag fått nog :P När jag inte hittade något mer som jag ville ha så gick jag ut istället för att irra omkring där inne. Kommer förmodligen åka dit igen och då blir det förhoppningsvis lättare att orientera sig och lättare att shoppa när jag nu vet vad som finns där också. Sällskapet ska man inte heller klaga på :) blev en hel del skratt! Idag har jag varit väldigt trött och sliten så jag har mest tittat på film och tagit det lugnt :) Snart blir det läggdags så jag är pigg och utvilad inför en ny arbetsvecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback