Årets sista grillkväll(?)

Igår var vi som planerat hemma hos mina föräldrar i Smedby och grillade :) Vädret hade ju inte kunnat bli bättre, riktig sommarkänsla då vi satt ute till klockan halv ett på natten utan att behöva klä på oss en massa tjocka kläder :P Det var riktigt trevligt och maten smakade gudomligt. Blev förmodligen den sista grillningen för i år :S

Det här äckliga krypet och hans vän ville inte lämna oss ifred igår :S Först berättade mamma om att det fanns Vårtbitare (vi tror det är en sån :P) på uteplatsen och att en hade följt med in i huset en någon gång :/ Helt plötsligt sitter den här på syrrans axel. Själv hade jag ju blivit helt hysterisk om den suttit på mig :P Sen försvann den iväg och helt plötsligt dök den och en annan upp på husväggen. Därefter, medan jag och mamma var inne så hade den kommit tillbaka ner och satt sig och börjat slicka glass från ett fat på bordet ;) Den mindre vårtbitaren upptäckte vi en kort stund efter då den kröp längs Sebastians ben :S Blä, äckliga djur!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback