"Every time you leave the room I feel I’m fading like a flower"

Jaha då var det augusti. Tiden går väldigt fort, som alltid :) Som tur är så är det ett par veckor kvar (förhoppningsvis) innan sommaren är över för det här året. Men det sjuka är att jag längtar nått så fruktansvärt till hösten ;) Inte bara för bebisen utan också för att jag tycker det är så mysigt när löven börjar falla och färgas. Att man får klä på sig lite varmare tröjor, sätta på sig vantar, halsduk och ordentliga skor. Dock hoppas jag att det inte är så dåligt väder det här året som förra. Jag var knappt ute nått för det kände som det regna varenda dag :/ Snart är vi där :D

Graviditeten:

Jag är i vecka: 23+5
Månad: 6
113 dagar kvar till BF
59,6% av graviditeten har passerat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback