Hur stor kommer jag bli?! :P

Under den senaste veckan så har det hänt så otroligt mycket. Min mage har vuxit något enormt, känns som att den har blivit dubbelt så stor som den var förra veckan :P Den lilla därinne rör sig som aldrig för och rörelserna är betydligt starkare och intensivare. Hoppar ofta till då jag blir överraskad med en spark eller ett slag :P Han/hon har även börjat pressa ut delar av sin kropp, jag känner verkligen hur det trycker ;) På nätterna när jag vaknar till kan jag känna att den rör på sig och ofta precis när jag ska somna :) På kvällarna när jag sitter och smeker magen får jag, oftare än förut, gensvar i form av att bebisen rör på sig eller sparkar :) En helt underbar känsla! ♥
Jag börjar undra hur stor mage jag kommer att få med tanke på hur fort det gått :O Om lite mer än en vecka ska vi ju tillbaka till MVC så då får vi se om jag växer enligt kurvan :) Tiden går fort men ändå väldigt sakta :P

Magen ser lite randig ut, men det är pga byxorna jag hade på mig den dagen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback