Längtan

Bloggen har legat lite på is de senaste dagarna. Har inte orkat och har haft en liten svaka och mått lite dåligt. Men nu börjar jag må bättre och är betydligt gladare :) Imorgon är sista arbetsdagen, det är skrämmande att tiden går så fort! Nästa vecka drar äntligen alla pass på F&S igång :) Har saknat att kunna träna och jag hoppas innerligt att det kommer gå ett tag till!

Ser fram emot morgondagen. Jobb fram till klockan 15 därefter är det dags att göra sig iordning för en kväll ute på stan. Ska träffa Kolmårdsgänget. Kommer alltid att kalla dom det även fast några inte längre jobbar där :P Men det är liksom vi ;) Blir mat på O´Learys och kanske en sväng ute på marknaden, vad vet jag ;) det lär märkas :)

Graviditeten:

Jag är i vecka: 26+0
Månad: 6
97 dagar kvar till BF
65,4 % av graviditeten har passerat

Älskar Newbiekläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback