Modell

Igår umgicks jag med familjen Tidbeck som var här i stan och deltog i Challenge Cup. Vi har inte setts sedan i slutet av maj så det var ett kärt återseende och de fick "äntligen" se min mage :P Kan ju inte påstå att jag var speciellt stor när jag var i Norrtälje då vi sågs ;) Kunde ju faktiskt ha alla mina vanliga kläder då :)

Idag har jag umgått med Matilda. Jag och en annan av hennes vänner ställde upp på fotografering av skolkort :P Frode 6 år hade ovanligt mycket skäggväxt för en pojke i sin ålder och Elly 6 år var på smällen ;) Ja, vi skulle ju föreställa barn i förskoleklassen ;) När fotograferingen var över, tog vi oss en promenad till Hageby Centrum och käkade inne på Mattorget. Matilda åt kyckling och potatisgratäng, själv åt jag Chicken Nudles :P smaskigt! Matilda tog sig även friheten att shoppa loss. Hon köpte tre dvd-filmer för hela 57 kronor :) Vi handlade lite smågodis, gick hem till mig och var redo för en filmstund. Då händer något oväntat... Matilda tappar sin mobil i golvet, som får ont och går sönder. R.I.P Matildas mobiltelefon! Surt när man trivs bra med en telefon som inte längre säljs :S Men som tur va fick hon tag i en lånetelefon tills det att hon är tvungen att skaffa en ny. Så kan det gå.

Hade i alla fall en väldigt trevlig dag tillsammans med Matilda. Får hoppas att det inte dröjer så länge till nästa :)
Glömde nästan att berätta att jag har bokat Matilda när bebisen kommit till världen. Hon ska få äran att fotografera vår lilla skatt när den är nyfödd eller där i krokarna beroende på när det är dags :) Vi pratade även om vi kanske ska göra en graviditetsfotografering. Kan ju faktiskt va mysigt att ha fina bilder på den gravida magen :) Sånt som märks :)



Glömde ju fredagen tillsammans med gänget :S Hade hur roligt som helst! God mat, roligt sällskap, dock hade vädret kunnat vara betydligt bättre men vi skrattade och var glada ändå :) Hoppas på att det blir minst lika roligt när Linda har sin födelsedagsfest :D



Kommentarer
Tidbeck

Det var kul och trevligt att träffa dig och få se magen, nu är det bara vänta med spänning på vad det är som gömmer sig i magen, men förhoppningsvis så ses vi innan dess. Ha det gott och hälsa Sebbe!

Kram

2011-08-21 20:28:15
Katta

Puberteten och sexdebuten går ner till rekordtidiga åldrar! Vilken nyhetsrubrik! ;)

Kramar

2011-08-22 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback