"Stay in my arms and rest for a while, just let me hold you, hold you tonight"

Sebastian gick upp tidigt idag och åkte sedan till Motala för träningsläger. Själv låg jag kvar i sängen väldigt, väldigt länge :D Gick upp kvart i tio :) Gjorde mig iordning vartefter, tog på mig gympaskorna och gick med raska steg in till city. Där träffade jag efter en stund på syster och hennes Claes. Vi gick ner till affären Lilla Snigel eftersom jag var ute efter en trämobil och Caroline hade sett att det fanns såna där. Inhandlade en jättesöt med fjärilar i olika färger :)

Senare åkte jag och Caroline till Söderköping. Stog och köa på Smultronstället och fick efter ca 20 minuter vår efterlängtade mjukglass :) Vi satt och pratade en stund i gröngäset, behöver nog inte tala om vad det var ;) När vi kommit tillbaka in till stan bar det av till minigolfbanan uppe vid Himpa. Ja det gick ju lite si och så om man säger så :P men det var riktigt roligt :D Nu ska jag snart tona mitt hår. Blir en väldigt lugn afton eftersom det väntas tidig uppgång imorgon och träningsläger i Tranås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback