Åttonde augusti

Igår hade vi träningsläger med Åsa Larsson i Tranås. Det var väldigt lärorikt och givande! Jag fick inte ont i kroppen, slog inte sönder några fingrar och idag mår jag lika bra utan någon träningsvärk :) Dom som inte var där missade verkligen något!! :) Nu kommer jag ta en vecka i taget och förhoppningsvis kan jag spela flera matcher innan det är dags för ett längre uppehåll :)

Måste berätta om en väldigt sjuk och konstig dröm som jag hade för några nätter sedan. Jag drömde att jag födde barn, men att jag var så påverkad av lustgas att jag typ glömde bort halva förlossningen. De som har druckit alldeles för mycket alkohol någon gång och fått blackouts då man absolut inte minns varför man hamnat på ett visst ställe eller inte vet att man gjort en viss sak. Precis så kändes det ;) Jag skrek också massor av elaka saker till Sebastian som i stilen: Gå och dö din jävel det är ditt fel att jag har så ont. Jag hatar dig, osv. Skrämmande elaka saker :S + att jag fick massor av epidural mot värken men att jag ändå höll på att dö av smärta. Helt plötsligt hade jag fött fram en underbart fin liten dotter som hade massor av brunt hår som var uppsatt i toffs :P Kände sådan lycka efteråt! Helt otroligt :) Jag har haft många knäppa drömmer på sistone men den här kom jag ändå ihåg rätt så bra :P


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Du ser, ni kommer att få en flicka :)

2011-08-08 14:34:03
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback