"Who did the painting on my wall? Who left a poem down the hall?"

Nu har passen på F&S kommit igång och jag har givetvis varit där :P I tisdags höll jag tummarna för att det skulle kännas okej att träna. Vilket det även gjorde :D Höll nere tempot på den nivån som kändes bra och blev lagom trött och slutkörd :P Igår var jag på Dans Fuego och det var lite jobbigare :S fick håll efter halva passet och var tvungen att ta det väldigt lugnt, så nu har jag lärt mig till nästa gång :P Himla skönt att kunna vara igång lite igen!

Idag träffade jag äntligen syrran som varit i Montenegro en vecka :) Brun va hon i alla fall :P Vi tog en fika på stan, gick runt och pratade en massa :) Nu är det tänkt att jag ska luta mig tillbaka i soffan och njuta av kvällen :D Imorgon väntas jobb fram till klockan 16 ungefär, på kvällen är vi hembjudna till mamma och pappa. Blir förmodligen årets sista grillning :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback