"You´re always on my mind"

Idag blev det faktiskt lite shopping, den sista för den här månaden hoppas jag. Måste försöka hålla lite i pengarna :) Tittade in på Scorett för ett par dagar sedan och såg ett par jättesnygga höstskor i brunt skin. Blev förälskad direkt och har gått och tänkt på dom i flera dagar... typiskt mig! ;) Men innan step-passet i eftermiddags så slog jag till. Gick in och provade dom och blev helt enkelt tvungen att köpa dom :D Köpte även en "pippitröja" i strl 62 på Åhléns. Har bara väntat på att de ska få in den igen och äntligen fanns den. Kommer sitta jättefint på bebisen :)

Oroade mig en del inför step-passet idag. Tyckte det skulle bli jättekul att få komma dit igen, var evigheter sen det fanns ett bra pass att gå på. Men det gick förvånansvärt bra! Tog det naturligtvis väldigt lungt med alla rörelser och den var inte förrän i slutet av passet som det började trycka över bäckenet. Det var inte speciellt obehagligt, men får se hur mycket min kropp kommer klara av framöver. Ska försöka träna in i det sista :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback