6 dagar gammal

Det här med att uppdatera bloggen är inte världens lättaste nu när lillkillen kommit till världen :) Man prioriterar lite annorlunda och det är även svårt att få tid över till att skriva. Just nu sitter vi framför tv:n och tittar på Indiana Jones, passar då även på att uppdatera genom telefonen :) Zacharias ligger och myser i mitt knä :) <3 Förstår fortfarande inte att det är sant. Det bästa som hänt mig!! Oss! Är så himla stolt!

Igår var vi på återbesök på BB eftersom de ville kolla så han inte gått ner ännu mer i vikt. Vår lillkille hade varit så duktig att han hade gått upp i vikt och väger nu 3810 gram :) Efter viktkontrollen gick vi till ortopeden där min farfar ligger för tillfället. Passa på att besöka honom medan vi var där. Han blev alldeles till sig över att få träffa Zacharias, hans åttonde barnbarnsbarn :)

Sedan var det dags för nästa besök. Sebastians familj kom på besök över dagen. Lillkillen sov som vanligt igenom nästan hela besöket :P Det händer inte speciellt ofta att han är vaken när vi får gäster ;) Vilket alla tycker är tråkigt :P Men han var vaken ett tag i alla fall :)

Idag har vi varit lite bortskämda :P Vi blev hembjudna till mina föräldrar. Vi fick mat och fika och som igår sov Zacharias mest :P Framåt klockan 18 vakna han till liv och ville ha mat så då var han vaken en timme eller så, vilket gladde hans morfar och mormor :)

Imorgon ska vi ta oss en sväng till stan. Jag tyckte vi hade mycket kläder till Zacharias men tydligen hade jag fel. Han avverkar väldigt mycket då han kräks en del, och då är det bra att köpa ett gäng bodies så vi slipper tvätta varje dag ;)

Nej nu ska jag njuta av den här kvällen och min lilla familj :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback