Dubbelt firande ♥

Sitter för tillfället i soffan och Zacharias sover intill mig :) Det här är vår första dag ensamma utan pappa. Han är tillbaka på jobbet men som tur är bara för fyra dagar, sen är han ledig fram till 9:e januari om vi har tur :) Idag var vi på besök hemma hos mormor, lillkillens gammelmormor. Vi blev bjudna på fika och satt och pratade :) Mormor har inte träffat Zacharias sen han bara var ett par dagar så hon tyckte han hade växt en massa :)

Vi fick även besök av familjen Tidbeck igen :) Aximus fick presenter, eftersom det är hans födelsedag idag :P (+ att Zacharias blev 2 veckor :) ♥) Han blev precis till sig och han är helt slut nu ;) Blir väl pigg igen lagom till att Sebastian kommer hem inatt :D Zacharias blev bortskämd ännu en gång då de lämnade FYRA julklappar i hans spjälsäng :) Vi tackar så mycket! När de åkte hemåt till Norrtälje klädde jag på mig och Zacharias och tog en promenad till Hageby Centrum för att posta julkort. Tog även en tur inne på centrumet. Hittade lite saker till Zacharias. En pyjamas, en heldress och en body som han ska ha på sig på julafton :D Köpte även några julklappar :) Nu under kvällen har jag suttit och slagit in alla julklappar och imorrn kommer de sista att inhandlas. Skönt att få det avklarat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback