Fotografering

Igår spelade Sebastian och hans pappa släktträffen, så det blev ett par timmar uppe i Eurobowl för mig och Zacharias. Som tur var kom pappa, mamma och syster och gjorde mig sällskap. Mest var det nog för att få träffa lillkillen ;) Det gick väldigt bra för Sebastian och Tommy, de kom på 3:e plats :)

Under kvällen lagade Tommy middag åt oss. Pappa och mamma blev hembjudna och det blev en väldigt trevlig kväll med mycket prat och skratt :) Och en väldigt väldigt god middag måste jag säga!!

Idag fick vi gå upp rätt skapligt, trots en liten halvdålig natt. Matilda kom förbi på förmiddagen för att fotografera Zacharias. Kan säga att det blev en upplevelse som jag aldrig kommer glömma :P Han kissade ner både mig och pläden ;) Men det får vi bjuda på! Hoppas att det blev bra bilder på lillkillen och på oss tre tillsammans :) Mycket annat har inte hänt den här söndagen. Vi har mest suttit i soffan och tittat på film och sovit :P Nu ska jag återvända dit för snart kommer nog lillkillen vakna och vilja ha mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback