Julgranen är äntligen klädd!

Idag har vi äntligen klätt julgranen :D Börjar känns lite mer som jul nu när den står färdig i vardagsrummet :) Tråkigt bara att snön inte vill komma :/ Det ligger ju lite på marken men inte tillräckligt om ni frågar mig.

Sebastian är iväg och jobbar sin sista arbetsdag för detta år. Lillkillen och jag behöver sedan inte vara ensamma på eftermiddagarna och kvällarna på ett tag :) Även om det är mysigt att det bara är han och jag så är det även lite jobbigt. I alla fall nu de senaste två dagarna när han inte kan få ro om han inte befinner sig i mitt knä eller i min famn. Har inte ens kunnat laga någon mat eller ta nått att äta sen i morse :/ Men får nog ta och göra det snart ändå och tyvärr göra honom ledsen och upprörd. Någon som kan tala om för mig varför vår lilla kille plötsligt blivit så här?

Imorgon ska vi handla och baka en kaka som vi ska ha med oss på julafton och på kvällen ska vi gå över till mormor och ha en "uppesittarkväll" med lite god mat tillsammans med mina föräldrar, min syster och hennes karl :) Ska bli riktigt mysigt :D Får se när nästa uppdatering blir :P


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Jättefin gran :)

2011-12-22 17:28:42
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback