11-12-13

Natten till idag var vår första riktigt jobbiga. Lillkillen blev inte nöjd hur vi än gjorde :( Han fick mat i flera omgångar och kräktes en del, vilket visade på att han inte behövde ha mer. Ändå envisades han med att han ville det. Det hela slutade med att jag och han somnade i soffan framåt klockan 4, 4:30 på morgonen. Kunde som tur var ta igen ett par timmar på förmiddagen innan BVC-sköterskan kom förbi. Får hoppas att den här natten går bättre :)
Och som jag nämnde så hade vi ju hembesök av BVC. En väldigt trevlig kvinna som hade mycket bra saker att berätta för oss. Saker att tänka på gällande Zacharias och den närmsta tiden. Ny vägning gjordes och han har varit så duktig att han har gått upp till 3970 gram! Skönt att det fortfarande går åt rätt håll. Det blir även en koll på onsdag nästa vecka.

På kvällen bakade vi pepparkakor igen :P Jag tyckte de förra var så goda så de tog slut ganska fort :D Nu blir det läggdags för mig och lillkillen. Imorgon ska vi ner till bowlinghallen och hälsa på brudarna :)

En liten pepparkaksgubbe på Lucia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback