"Do you know that there's still a chance for you, cause there's a spark in you"

Snart läggdags. Ska ju upp tidigt imorgon igen, match kl. 10 :) Dagen har varit lugn. Vi hade inte speciellt mycket barn så jag ägnade 1 ½ timme på eftermiddagen framför datorn och ordnade med våra scheman :P Har bara två kvar vilka jag får fixa iordning på måndag. Det är inte alltid bra att vara estetiskt pedant om man nu kan säga så. Jag vill ju att det ska vara snyggt ;) kan störa mig sjukt mycket om jag inte tycker att det ser bra ut :P

Intog frisörstolen idag med. Skönt att få kapa av det. Blev betydligt kortare än vad jag haft tidigare, men jag är jättenöjd. Lotta gör alltid ett bra jobb :D


Dagens bidrag:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback