On my own

Vet inte riktigt om jag drabbades av maginfluensa eller inte. Tog en tablett igår kväll för att kunna få i mig någonting att äta. Kunde inte ställa sitta eller stå utan att må illa. En timme senare hade jag lyckats få i mig blåbärssoppa och febern var borta. Imorse när jag vakna hade jag fortfarande ingen feber. Känner mig inte helt hundra, är yr i huvudet, har huvudvärk och är matt i kroppen. Jättekonstigt! Sov mig igenom hela dagen igår, vet inte hur jag lyckades men jag var nog bara vaken i 3-4 timmar sammanlagt.
Blir väldigt lugnt idag. Sebastian har åkt till Fagersta för att spela en tävling, sedan sover han över i Västerås hos sin familj. Jag får försöka roa mig på egen hand :)

Mitt bidrag idag är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback