"För dig ska jag göra det tusen gånger om"

Hade en kort arbetsdag idag, 7:oo-13:oo :) Rätt så skönt att komma hem tidigt, man hinner med mycket på de där extra timmarna. Var iväg på Aerobics naturligvis. Det gick mycket bättre än i söndags då det var lite småvirrigt för tjejerna som jag stod tillsammans med :P De skyllde på att jag hade dålig inverkan på dom ;) så kanske det kan vara? Vad vet jag :D Passen blir roligare och roligare just för den sociala biten. Man pratar och skrattar tillsammans med andra, förr stod man mest där själv och sa inte speciellt mycket :P Nästa vecka tror jag inte att det blir mycket träning. Har avdelningsmöte en kväll och stängning en annan. Får försöka klämma in något annat pass än de jag brukar vara på :D

Imorgon blir det ett något längre arbetspass och på kvällen ska jag träffa gänget. Vi ska hem till Philip och käka tacos och umgås :) Trevligt!!


Kommentarer
Jenny

Det låter som lönen är bättre än vad jag förväntat mig faktiskt. Men det kanske också beror på vilken stad man arbetar i. Det verkade inte heller vara särskilt svårt att få tag på arbete. Men det kanske beror på vem som söker också, förstås.

Men grattis till jobbet! Kul att efter massa år av plugg få använda sig utav det vi lärt oss.

Lycka till med allt!

2011-02-01 21:34:55
URL: http://spinpin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback