Älskade farfar ♥

Ännu en dag har spenderats på äventyrsbadet. Denna gång var vi dubbelt så många som sist :) Jag frös lika mycket som sist och jag blev lika trött som sist :) Efter en lång dag på badhuset hann vi bara hem innan det bar iväg för mig och Sebastian igen. Min älskade farfar fyller nämligen 88 år idag så det blev lite firande hemma hos honom. Han fick en bok med 150 av Sveriges fågelarter och dess läten. Det fanns en inbyggd lite bandspelare där fågellätena kunde spelas upp. Han blev väldigt glad över den, både två och tre gånger :) Det är nämligen så att min farfar har problem med närminnet och lätt glömmer saker som händer här och nu. Han måste därför påminnas ganska mycket och det krävs tålamod när man pratar med honom eftersom man ofta pratar om samma saker. Idag konstaterade han, till exempel, vid fem tillfällen, att det regnade. Men det är farfar det och vi börjar bli rätt så vana :) I mellanåt är det väldigt charmigt samtidigt som man försöker att inte skratta :) ♥

Imorgon väntas det överraskning här hemma, mer om det då eftersom det fortfarande är hemligt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback