Bebiskläder

Tidsinställt inlägg

Jag har faktiskt redan börjat köpa bebiskläder, men det är inget jag har visat upp i bloggen. Tror jag handla de allra första plaggen redan i vecka 7-8 av graviditeten :P Jag kunde inte hålla mig helt enkelt. Kläderna är väldigt neutrala och av märket Newbie. Jag älskar verkligen deras kläder och det är synd att de bara finns upp till stl 68 :( Björnoverallen är något varmare än den som föreställer en rendress :P Skönt att ha på sig när det är kyligt och rendressen är ju gullig att ha till jul :P Här är i alla fall de kläder som jag hittills har införskaffat + lite mjukdjur som vår bebis kan gosa med i spjälsängen sen ;)


Kommentarer
Rebecca - Mamma till Tove

Det är ju alltid bra att börja handla lite då och då redan tidigt :) Då har ju några fina kläder att titta på och drömma efter att de ska fyllas ut av en liten bebis. Och så drygar man ju ut kostnaderna på fler månader istället för att köpa allt på samma gång :D

2011-07-10 23:40:59
URL: http://rebeccathoren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback