♥ Hallondröm ♥

Vaknade upp till ett helt underbart väder. Jag hade förväntat mig samma skit som igår :P så jag blev glatt överraskad. Istället för att åka till gamla lägenheten och gå miste om det vackra vädret kom jag med idéen att vi skulle ta en promenad in till stan, uträtta våra ärenden som vi hade och sedan köpa glass på Halvars :P MUMS!! :D Men innan vi gjorde allt detta så var vi med Aximus till veterinären. Han uppförde sig riktigt bra, han var rätt nyfiken på rummet men gjorde inte speciellt mycket motstånd när tjejen klämde och kände på honom :) Dock pep han när det väl var dags för sprutan :S Stackare! ♥ Och som inte det var nog, när han sedan tog sig ner var det en blöt fläck på bordet där han hade suttit. Plutten hade kissat på sig :( Kan tänka mig situationen för honom då tre människor håller fast honom och sedan sticket från sprutan. Han är ju inte direkt kartig vår lilla mespropp :) ♥

Det blev som sagt en promenix in till stan efter att vi hade kommit hem. Vi mötte upp Micke som satt hemma helt själver då Matilda jobbade. Glassen var väldigt efterlängtad och god :D Den satt där den skulle :) Skönt att få komma ut och röra på sig! Imorgon blir det en promenad in till stan för jag måste förbi banken, vill komma ut på lite promenader den här veckan eftersom det inte finns några passande F&S-pass att gå på.

Måste även meddela att jag tjänat in lite vuxenpoäng idag :D Var ute och rensade lite i rabatterna förut :P Ska se om jag hinner med lite imorgon också :) Så är det när man blir med trädgård ;)
Nu ska jag titta på film och mumsa i mig en massa härliga hallon som min älskade mormor gav till mig :) ♥


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Det är ju ganska mycket vuxenpoäng att ha en bebis i magen och en spjälsäng i sovrummet också ;)

2011-07-19 21:58:11
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback