Harry Potter del 2

Idag blev det en tur ut till Söderköping för att träffa Josefine :) Vi tog oss en fika på Smultronstället i form av en varsin loka :P Pratade om allt som har hänt sedan vi blev färdiga på lärarutbildningen. Det var med andra ord väldigt länge sen sist vi sågs :) Vilket det definitivt måste bli ändring på!

När jag kom hem bar det av till Micke och Matilda. Var där en stund och umgicks :) sedan gick vi hemåt, åt lite och inväntade mamma. Klockan 18.15 var det äntligen dags att se den avslutande filmen, Harry Potter och Dödsrelikerna, del 2 :D Sååå sjukt bra, och jag erkänner att jag fällde en hel del tårar. Tråkigt att det nu är över och att det inte kommer några fler, men det finns ju ett slut på allting tyvärr :/

Nu blir det att ta det lugnt i soffan därefter läggdags. Mina 4 veckors semester är slut och imorgon börjar allvaret igen. Både på gott och ont :) Tråkigt att semestern är slut, vem tycker inte att det är jobbigt liksom :P men samtidigt roligt och skönt att komma tillbaka igen, saknar jobbet faktiskt ;) i alla fall lite grann :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback