Kolmårdens Djurpark

Gårdagen spenderade vi på Äventyrsbadet. Pga av en väldigt dålig natt, några ynka timmars sömn så var inte mitt humör på topp :( Hade en fruktansvärd deppdag, det var väldigt länge sen jag var så nere. Men huvudsaken var att barnen hade roligt och det hade dom :)

Idag tog vi oss till Kolmårdens Djurpark :) Vi gjorde iordning baguetter och köpte fika som vi sedan packade och tog med oss. När vi var i Bamses värld passade jag på att gå fram och hälsa på lite folk :) Rätt många av mina gamla arbetskamrater jobbade så det var roligt att träffa dom och få prata lite :)
Ja, sedan blev det ju det gamla vanliga när man är där. Vi tittade på björnar, präriehundar, klappade getter, tittade på säl- och delfinshow, apor, nöshorningar och det som jag såg fram emot mest... Safarituren :) Äntligen fick jag se de söta girafferna :D Ja dom är mina favoriter :) Allting var perfekt! Barnen skötte sig jättebra, de varken klaga eller bråka.

Nu på kvällen stannade vi vid Hagebygrillen och köpte hem lite mat och nu sitter hela gänget och sjunger singstar :)
Imorgon kommer det lite fler gäster och vi får hoppas att det blir mer roligheter då :)

De tre vilddjuren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback