Längtan är enorm!! ♥

Idag var det en fröjd att vakna upp då vi möttes av ett underbart väder. Det blev en liten tripp ut till Söderköping där vi gick längs kanalen, köpte glass på Smultronstället och promenerade runt en stund :) Skönt att få komma hemifrån och göra nånting annat än att styra med allt som finns att göra här :P Vi bestämde oss även för att åka iväg och bada en sväng, så efter besöket i Sörping åkte vi hem och bytte om och sedan vidare till Gransjönäs. Skönt att få svalka av sig i värmen och ligga på en brygga i solen :)

Rätt som det va', medan jag låg där och njöt hör jag hur någon säger ursäkta. Jag brydde mig inte direkt utan låg där med stängda ögon tills det att jag hörde samma röst igen.. jag tittar upp och där står det en tjej böjd över mig. Jag blev riktigt paff för jag kände inte igen människan ;) Men hon ursäktade sig igen och fråga vänligt om det möjligtvis var så att jag var gravid. Givetvis svarade jag ju ja på den frågan. Hon ville helt enkelt fråga mig hur långt gången jag var för hon var själv gravid fast i vecka 17. Hon undrade när man fick en sån fin mage som jag :P Väldigt snällt av henne att ge den komplimangen eftersom jag emellanåt känner mig mer tjock än gravid :P Och på tal om graviditeten, idag går jag faktiskt in i vecka 21, halva tiden har nu gått :D Jag hoppas verkligen att de resterande 20 veckorna går lika fort för jag längtar så enormt efter vår lilla skatt!!! ♥


Kommentarer
Anna-Clara

Vilka härliga bilder du har tagit i min hemstad...!! Söderköping är som vackrast under sommaren...!

2011-07-11 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback