Sista semesterveckan

Nu sitter jag ensam hemma, och det var inte igår direkt :P Barnen och Sebastians familj åkte hem igår och idag började Sebastian att jobba. Själv har jag en vecka kvar :D Vädret ser inte ut att bli nått vidare så jag får försöka roa mig på annat sätt. Snart ska jag i alla fall iväg till F&S och träna. Var över en vecka sedan sist. Imorgon ska vi med Aximus till vetrinären. Han ska vaccineras. Eftersom han alltid varit inne annars så har jag inte tänkt tanken att han behöver vaccineras vart annat år :S Så nu tar vi tag i det eftersom han kommer vistas ute väldigt mycket. Sedan är det även tänkt att vi ska börja städa i den gamla lägenhet och det är väl mindre kul :P Men ju förr dessto bättre :)

Tänkte även slänga upp en bild på den växande magen.

Jag är i vecka: 21 + 4
Månad: 5
128 dagar kvar till BF
54,3% av graviditeten har passerat



Kommentarer
Jennica

Katter, även innekatter, bör vaccineras VARJE år.

2011-07-31 21:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback