"The music 's got me going higher, I feel like I can touch the sky"

Allt är nu uppe ur kartongerna. Det enda som återstår att göra är att få ordning på gardiner och tavlor :) Det har gått väldigt smidigt men vi har ju legat i de här dagarna så det har ju gjort mycket det med :) Idag får vi äntligen vårt sovrum tapetserat. Vi ska ju som sagt ha en fondvägg där inne och nu ska den upp :D
Själv har jag målat ramen på en spegel som vi ska ha i sovrummet. Från guld :/ till vit :) Det blev faktiskt riktigt bra :D Jag blev väldigt nöjd! Blir inte så mycket mer kraftansträngningar idag :P Har tagit det väldigt lugnt och om lite mer än en timme ska jag ta mig in till stan för att träna. Ska faktiskt testa på ett helt nytt pass. Dans Fuego :P Är några gästledare som ska hålla i det. Tänkte att det kan va bra att testa på eftersom jag hoppas kunna gå på det i höst när det sätter igång. Då får jag se om rörelserna är bra och inte skapar något obehag i magen, så nu får vi hålla tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback