Gissningslek

Det var evigheter sen jag uppdatera, tiden räcker inte till! I helgen var jag i Västerås, Elin tog studenten och vi var där och firade :) Min förkylning började försvinna då också vilket var skönt :) Ögondropparna har gjort susen. Är lite svullen på morgonen när jag vaknar men det lägger sig ganska fort. Resten av förkylningen är borta, det kliar lite i halsen emellanåt men det kan jag leva med.

I måndags var jag tillbaka på jobbet. Himla skönt faktiskt! Personalmöte på kvällen så jag var hemma rätt så sent. I tisdags fyllde min underbara pappa år ♥ så vi var där och firade honom på kvällen. Det bjöds på paj och glass med jordgubbar :) Blir mer firande på lördag då det är grillkväll hemma hos dom.

Igår var jag äntligen på ett efterlängtat pass på Friskis. Himla skönt att få röra på sig igen!! Dock kändes det att det var ett tag sen sist. Hade inte riktigt orken + att magen har börjat växa till sig så vissa rörelser var jag lite försiktig med eftersom det kändes lite konstigt :P Hoppas på att kunna träna ett bra tag till, men det kommer nog bli jobbigt framåt hösten. Måste välja ut pass utan styrka eftersom det kommer vara i princip omöjligt för mig att ligga ner och göra situps med en stor mage :P Som tur är ska det påbörjas lite nytt till hösten i form av Flex och Dans Fuego, och jag hoppas att dessa inte har någon styrka :)

Idag sprang min kära kusin Patricia ut, så nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit på studentfest. Fått äta gott och diskutera bebis med släktingarna ;) Det blev gissningslek på vilket kön bebisen kan tänkas ha. Kusin Oliver tror det är en flicka, Patricia tror pojke, Caroline tror också pojke. Mormor VILL att det ska vara en flicka :P Mamma VILL att det ska vara en pojke men tror att det är en flicka ;) Haha, det är lite roligt att spekulera faktiskt, men jag håller fortfarande fast vid att det nog är en pojke :)

Pappsen på sin födelsedag ♥


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Jag tror det är en flicka :)

2011-06-16 20:20:56
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback