Ännu en vinst! Härligt brudar!

Vi vann!! Men det var en riktig rysare, enda in i det sista! :D Inför sista serien ledde vi med 9-6 men höll på att tappa till oavgjort, men Palle och Becca var starka och avgjorde matchen i de sista rutorna. Slutade 11-9 :) Bra kämpat brudar!! Imorgon ska vi se till att komma hem med full pott :) Match med B-laget i Katrineholm och Örebro :)

Det här videoklippet lyssnade jag på för över ett år sedan. Såg sedan att en av mina vänner hade lagt in den på sin blogg för ett par veckor sen. Den är ju så klockren och har man inte sett den har man verkligen missat något.
Hunden och kattens dagbok - Jag undrar om min katt känner så här ;)


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack Empan :)

2011-03-21 21:30:39
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback