Mormor 75 år & Sebastian 26 år

Igår firade jag och Sebastian mormor som fyllde år. Vi var hemma hos henne och åt våfflor :) Idag är det Sebastians dag, hela 26 år gammal :D men det är även lilla Signes också, som fyller 3 ;) En väldigt populär månad :) Det är flera som vi känner som redan har fyllt och som ska fylla innan månadens slut :P


Jag skulle på något fyndigt vis ge Sebastian en present som han inte kunde få idag men som han kommer att få ;) Men tidsbristen gjorde att jag snabbt som sjutton fick göra det där underbart kreativa presentkortet ;) Vi ska gå och titta ut ett par nya byxor åt honom ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Hahaha klockrent tycker jag!

2011-03-22 19:01:00
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback