"You make me fly, you get me high, you turn my world to such a better place"

Lång arbetsdag. Hade personalmöte nu på kvällen och var hemma kvart över åtta. Hann se det mesta av Top Model i alla fall :D Har fått så jävulsk ont i nacken, väldigt smart av mig att sitta framför datorn då ;) Ska gå och lägga mig alldeles strax men tänkte att jag skulle uppdatera eftersom jag är så dålig på det i veckorna :) Redigerade klart bilderna från Elins bal, och ja, jag vet att det var i december jag fotograferade henne men har inte haft tålamodet att sitta med dem. Nu är det i alla fall klart :D


Kommentarer
Fotograf Matilda Bäcker

Sv: Tack o tack :)



Fin bild på Elin :)

2011-03-14 22:20:09
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback