"I'm looking at an angel and believe me when I say, she got that whole place glowing"

Idag tog jag mig hem till mina föräldrar direkt efter jobbet. Jag tänkte bättre på brännan lite inför helgens bröllop :) Skönt att ha lite färg tills dess :) Låg nog ute i nästan tre timmar, men jag var noga med att smörja in mig så jag ska inte ha bränt mig. Det lär märkas imorgon om inget annat. Det var inte den enda anledningen till att jag cykla dit efter jobbet utan mamma skulle hjälpa mig med att fixa utväxten i håret. Jag köpte en intensivtoning förra veckan som skulle vara ganska lik min egna naturliga hårfärg fast något mörkare. Det blev faktiskt riktigt bra men mörkare än vad jag först hade trott, men det gjorde inte så mycket :) Eftersom det är toning med så kommer färgen att bli lite ljusare med tiden då jag tvättar ur det.

När jag kom hem prövade jag kläderna som jag ska ha på lördag. Klänning, skor, tröja, scarf.. det enda jag inte bestämt mig för ännu är accessoarerna. Vet inte riktigt vilka örhängen, vilket halsband eller om jag ska ha armband :) Men jag har några dagar kvar att fundera. På fredag åker vi alltså åter igen till Norrtälje, men denna gång för Micke och Matildas bröllop :D Det ska bli otroligt spännande och roligt!!

Imorgon är sista arbetsdagen för denna vecka. Skönt att ha fem dagar ledigt! Snacka om bortskämt :D Sen är det inte långt kvar tills min semester börjar, endast tre veckor kvar :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback