7:e november

Då var det dags att uppdatera igen :) I lördags åkte vi som sagt till Stockholm. Behöver inte prata så mycket om spelet, för det var sisodär :S Fick träffa på lite människor man inte sett på länge och sånt är ju alltid roligt :)
Vi åkte direkt till Västerås efteråt, stannade och åt på vägen bara. Vi va bjudna på Halloweenfest hemma hos Sebastians syster, blev bara några timmar för jag var ganska så trött :/ Trevligt var det i alla fall :) Igår og vi sovmorgon så jag klev väl upp runt halv tio. Blev en väldigt lugn förmiddag, vi titta på Så mycket bättre, satt och pratade och det blev kortspel framåt eftermiddagen i form av UNO och Rummy :) Startade resan hemåt runt klockan sju på kvällen så vi var hemma ganska så sent.

Idag har jag tagit tag i tvättningen av bebiskläder och andra textilier som tillhör den lilla :) Sedan har vi även varit på sjukgymnastinformation på MVC. Det ångrar jag verkligen inte. Fick väldigt mycket bra tips på hur man ska bära upp kroppen och saker man ska tänka på efter att barnet är fött. Vi fick även information från en tandsköterska hur man ska sköta tänderna och vad man bör tänka på när det kommer till söta drycker, etc.

Nu ska jag titta på Drömmen om ett barn och bara ta det lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback