Är det nånting på gång?!

Igår kväll fick jag ett väldigt obehagligt tryck neråt i bäckenet. Det ilade och värkte i omgångar precis som att bebisen pressade ner sitt huvud ännu djupare. Gjorde väldigt ont i mellanåt. Men det försvann efter att jag hade gått och lagt mig i sängen. Så här har jag aldrig känt innan och jag hoppas att det är ett tecken på att det snart är dags :)
Gick in i "sista" graviditetsveckan idag, vecka 40! Overkligt :)

Bilden är tagen när vi var på ultraljud i v. 19 en liten krabat på ca 20 cm och vikt på ca 280 gram. Nu, 21 veckor senare är den mer än dubbelt så lång och för att inte tala om vikten ;) Jag är så nyfiken på dig!

6 dagar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback