BF+5

Då har man varit hemma från jobbet i en månad. Otroligt vad tiden går fort trots att mina dagar inte varit speciellt händelserika :P Idag har det inte hänt mycket heller... sovit illa som alltid :/ Har fått jätteont i ena ögat, vet inte vad jag har gjort faktiskt, hoppas att det går över snart för det är väldigt irriterande! :)

Om nån timme kommer hjärtat hem från jobbet, skönt att få lite mer sällskap än en katt som bara sover :) Imorgon är det dags för besök hos barnmorskan igen. Jag hade verkligen hoppats på att det inte skulle bli så, men det känns inte som att det kommer hända nått idag eller innan besöket imorrn... Typiskt! All den här väntan gör mig deppig :( Men den som väntar på nått gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback