Då var vi nere på ensiffrigt! 9 dagar kvar :)

Fortsätter att uppdatera bloggen via min Iphone :P Imorgon är förhoppningsvis internet igång igen, Sebastian målade nämligen för andra gången idag så det ska nog inte behöva göras ytterligare en gång till.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket :P Packade det jag kunde i BB-väskan, tittade på tv och tog det mest lugnt. Idag är vi äntligen nere på ensiffrigt!! Det är bara 9 dagar kvar till BF, om den lilla vill komma som planerat vill säga :)

På eftermiddagen åkte jag och hämtade hjärtat på jobbet och därefter åkte vi in till stan för lite ärenden. Sebastian skulle förbi 3 med sin telefon som beter sig lite tokigt, och även till Friskis&Svettis för att fixa gymkort. Snacka om att jag blev imponerad :P Blev själv enormt sugen på att träna med tanke på att jag inte varit där sen slutet på september :/ men snart så :D

Innan vi åkte hemåt tog vi oss en fika på Café Kuriosa, stans mysigaste fik om ni frågar mig :) Nu ska vi snart åka till Eurobowl, Sebastian ska spela korp halv åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback