"Rätt" månad :D

"Råkade" ta mig sovmorgon idag :P Stängde av klockan när den ringde men orkade helt enkelt inte gå upp så jag sov två extra timmar :) Men det är väl som sagt nu jag ska passa på, sedan lär det bli svårt. Trots att jag sov längre så känner jag mig ändå väldigt trött, och det + min ömmande kropp satte stopp för dagens promenad. Istället har jag hållt mormor sällskap ute i vår trädgård där hon har rensat och styrt :)

Hade tänkt ta tag i lite tvätt idag men vi har inte hunnit få igång tvättmaskinen än. Hoppas vi kan få det ikväll så jag kan ta och tvätta imorgon. Det börjar bli dåligt med kläder och sen vill jag även börja tvätta upp bebiskläderna och lakanen så att allt sånt är klart. Idag är det ju 1:e november och det är förhoppningsvis under den här månaden som vi äntligen får träffa vår bebis :) Enligt en av våra deltagare i gissningsleken så ska bebisen komma idag, vilket jag har svårt att tro då det inte finns någon tendens till att den vill titta ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback