Hysteriskt anfall :P

Efter jobbet idag var jag väldigt trött så efter ett tag bestämde jag mig för att vila en stund. Gick och la mig och sov och när jag vaknade någon halvtimme/timme senare så hade Sebastian hunnit komma hem :) Vi låg och pratade lite och sen kom jag in på Malins blogg, en gammal klasskamrat från lärarprogrammet :) Hon hade en jätterolig lista på hur man vet att man är höggravid. Jag började läsa listan högt för Sebastian bara för att se om något stämde in på mig. Jag skrattade lite smått mellan vissa för de var rätt så roliga :) Men när jag kom till en av dom började jag skratta hysteriskt så tårarna spruta :D Har fått såna anfall förut under graviditeten men inte såhär extremt :D Till slut fick Sebastian ta telefonen och läsa vad det var som stod för jag klara inte av det ;)
När sambon av ren djävulskap puttar ner dig i soffan och du inte kommer upp igen och han blir sittandes för att se hur det ska gå. Haha jag kunde verkligen se det framför mig eftersom jag vissa dagar har väldigt svårt att ta mig upp från soffan eller sängen och hellre ber om hjälp än att försöka själv :P Sebastian har dock aldrig fått för sig att putta ner mig igen ;) :D Nu när han har läst det så skulle det inte förvåna mig om han gör det bara för att retas lite extra :P Kärlek på högsta nivå :) ♥ Åh mitt hjärta! Jag är så glad att det är vi två!! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback