Kunde mått betydligt bättre...

De två senaste dagarna har varit två av de värsta under hela graviditeten, allt har inte bara berott på graviditeten i sig utan av andra orsaker. Kan säga så att alla hormoner och min ständigt värkande och smärtande rygg inte gjort saken bättre :/ Mitt tålamod är inte lika bra pga den dåliga sömnen och i mellanåt känner jag mig ganska så uppgiven och vill bara sätta mig ner och gråta för att jag inte orkar mer. Jag får hoppas att det kommer kännas någorlunda bättre imorgon, vet inte om jag orkar en tredje dag :S Snart är det nog dags att börja tänka på mitt välbefinnande och på min kropp då den börjar säga ifrån alldeles för mycket.

Över till något annat. Idag fick vi våra New Body varor. Och jag var den som hade sålt flest paket :D Lite pluspoäng där tycker jag!! :P Så nu på kvällen har jag ägnat mig åt att sortera allt, vem som ska ha vad och markera paketen med lappar :) Blir en del att bära med sig till jobbet imorgon :/ men det ska nog gå vägen! Kanske är tur att jag börjat sent imorgon, då har jag ju ett tag på mig ;)

Den lilla högen ;) 33 paket blev det till slut.


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Sv: Tack! :) Du blir säkert minst lika fin :)

2011-10-12 20:49:27
URL: http://mwfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback