Helgen som varit :)

Vi har haft fullt upp hela helgen så jag har inte haft tid till att uppdatera bloggen :) I fredags kväll kom kära syster och hennes Claes på besök. Vi spelade spel, tittade på Idol och umgicks. Blev naturligtvis lite bebis- och graviditetssnack men det kanske inte är så konstigt :P En riktigt trevlig kväll!

På lördag fick jag gå upp tidigt, eller vi gick både upp tidigt. Jag skulle iväg till Eskilstuna för att coacha tjejerna och Sebastian skulle iväg till Örebro och spela. Mina tjejer var väldigt duktiga och vi vann matchen med 17-3 :) Direkt efter blev jag upphämtad av Sebastian och sedan åkte vi till Norrtälje för att träffa familjen Tidbeck :) Nästa gång vi träffar dom hoppas jag att min tjocka mage är borta, att vår lilla bebis är ute :P

Vi kom hem ganska så sent igår så vi satte oss en stund framför tv:n sen var det läggdags :P Idag har jag varit på jobbet från 8-20... stängningstur och personalmöte. Ett väldigt bra personalmöte vilket gjorde kvällen lite lättare :)
Fyra arbetsdagar kvar nu, sen väntar en lååång ledighet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback