"When you're happy as a fool, let it take you over"

Sista arbetsdagen som skulle varit mellan 7:30-16 blev tre timmar kortare och jag fick gå hem redan 12:30 :P Hade komp att ta ut så det var ju läge att göra det. Kändes väldigt konstigt att gå och säga hej då till alla och veta att det dröjer månader innan jag är tillbaka och jobbar igen. Tråkigt men samtidigt helt underbart då jag vet vad som väntar Mötte upp syster på stan lite senare där vi gick och shoppade loss lite :P Sedan bar det av ut till babyproffsen för att handla in lite grejer. Köpte skötväska, regnskydd och lite annat :) Därefter åkte vi till Maxi och åt bakad potatis på Lindahls, mums! Blev inget shoppande där, vilket kanske va tur ;) Men vi tog en tur förbi Candyland innan vi åkte hemåt. Jag hade aldrig varit där förut och tur det kanske :D Fanns ju hur mycket gott som helst. Det är ju som alltid när man handlar godis, man börjar ta lite i början och sen blir det bara mer och mer och till slut står man där med en bamsepåse på 1 kg :P Haha, vi köpte godis för 160 spänn ihop :O Tur att vi får gäster imorgon, jag ska förhoppningsvis inte ha ätit upp allting helt själv tills dess :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och invänta Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback