En intensiv men otroligt bra dag! ♥

Gårdagen var en låååång dag :) men en väldigt lyckad sådan :D Slutade jobbet klockan 13:oo och en timme senare satt jag och Sebastian på MVC i väntan på de vanliga testerna och undersökningarna. Allting såg jättefint ut även denna gång. Mina värden var bra och bebisen mådde bra :) ♥

På eftermiddagen åkte vi till Eskilstuna. Sebastian skulle spela final i Tour de Bowl kl.18.3o :) Vi fick träffa underbara Fia och vår bebis fick sin allra första present :) En härlig mjuk kanin :) Den sitter nu i spjälsängen och väntar på att bli kramad :P Sebastian spelade bra och hamnade till slut på en fjärde plats :)
Det blev en väldigt sen kväll. Jag sov i och för sig hela vägen hem från Eskilstuna :P och vi kom i säng i Norrköping runt oo.15 :O Vi var båda väldigt trötta idag :D

Nu ska jag snart ge mig iväg på ett Step-pass och Sebastian ska i sin tur ut på ranschen och slå lite. Jag lär förmodligen sova som en stock inatt :D


Kommentarer
Sophia

Åh det var så kul och träffa er igår. Blev så glad! Vad roligt att du tog kort på kaninen och att den sitter och vaktar i sängen tills lillen kommer! Ta hand om er och kul att det gick bra för Sebbe! Kramar

2011-09-06 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback