Envisheten

Jag är rätt envis, vilket de flesta som känner mig vet om. Detta gäller i princip allting. Jag har tänkt träna på F&S så länge som det känns okej i kroppen och i magen, samma sak när det gäller bowlingen. Förra veckan var jag med om en motgång i bowlingen då jag fick sammandragningar efter 2 serier. Envis som jag är stod jag på banorna i onsdags också och då gick det betydligt bättre. Friskis och svettis passen har än så länge inte bidragit med något obehag, men jag känner på mig att den dagen kan vara nära...  Träningen på F&S kommer jag avsluta så fort det inte känns bra. Jag har känslan av att jag inte kommer att acceptera detta när det gäller bowlingen, utan att jag kommer stå på banorna likt förbannat veckan efter :P Den har varit en del av mitt liv i 15 år så det kommer bli tufft att bli tvungen att stå bakom och inte kunna spela :/ När bebisen väl är ute kommer det nog bli betydligt lättare för då har man fullt upp med den :) Men tiden innan blir svår.

Graviditeten:

Jag är i vecka: 28+1
Månad: 7
82 dagar kvar till BF
70,7% av graviditeten har passerat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback