Seriepremiär

Igår var det dags för seriepreimär. Hemma mot Linköpingslaget Zorita, efter tre serier var det avgjort :) Vi hade vunnit :D Siffrorna slutade 15-5 till oss :) Det kändes helt okej för mig fram till mitten av andra serien. Då började det göra ont i ljumskarna :S Jag valde att lägga om mitt spel och i tredje serien släppte det och jag kunde fortsätta även i fjärde. Jag fick ihop 811 och är riktigt nöjd med den insatsen. Tyvärr måste jag erkänna att det blev min sista hemmamatch för höstsäsongen, även om det svider! Men efteråt när jag kom hem kände jag att det blev alldeles för mycket för mig :( Hade fruktansvärt ont i ryggen och kunde knappt röra mig. Idag känner jag ingenting som tur är.
Nästa helg är det dubbelt borta i Karlskoga och Örebro. Vi åker 10 stycken ifall det är så att jag inte klarar av att spela. Ni som inte spelar bowling kanske undrar varför jag utsätter mig för ännu en spelhelg, men det är så att det är skillnad på vilken hall man spelar i. I andra hallar kan det kännas bättre och helt okej att spela, det är många faktorer som spelar in. Men jag vet att jag inte kommer kunna spela i Vilbergen förrän bebisen är ute och min kropp är redo för den sortens ansträngning igen. Förmodligen blir den kommande helgens spel den absolut sista för mig.



Kommentarer
KP

Det var värkligen fina kort på din kära mormmors uteplats Hon ringde till mig å talade om att du hade tagit kort,

Sedan får jag önska dig å din sambo lycka till

Kram från Inger

2011-09-20 19:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback