Ullared

Igår var jag, syster och hennes kompis på Gekås och shoppade loss :) Jag fick nästan tag på allt som stod på min lista + en del utöver ;) Spontanköpen kommer man nog aldrig ifrån :P Blev lite linnen till mig, lite saker till hemmet, en hel del till bebisen. Badbalja, nappflaskor, lite kläder, babygym, etc. Listan kan göras lång :) Nu är det inte mycket som saknas till den lilla :)

Efter den långa dagen igår så har denna inte varit speciellt händelserik. Jag sov vääääldigt länge och därefter har jag mest bara tittat på film. Vilat ryggen som efter gårdagen tog väldigt mycket stryk :S Men jag antar att jag får vänja mig vid det nu. Fick också bilderna från gravidfotograferingen med Matilda :) De blev jättebra, tack så jättemycket! :)

Imorgon väntas en lång dag på jobbet :/ Arbetar fram till 16:oo och på kvällen är det personalmöte.


Kommentarer
Bello

Grattis till den kommande bebisen! Va kul för er, va fint ni gjort iordning tills den kommer :)

Lycka till med allt :)



MVH stekens ex.... :)

2011-10-06 12:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback