Babysim!

Prästen kom aldrig igår. Han hade blivit sjuk och hade ringt återbud till Sebastian. Nästa helg är det dags för Zacharias dop så jag hoppas att träffen blir av snart, men det måste den ju bli med tanke på att vi ska diskutera hur vi vill ha det på vår sons dop :P Längtar så!

Igår kväll så var jag iväg till F&S på Dans Fuego, kom hem, duschade och sedan åkte vi iväg och storhandlade ganska direkt. Skönt att få det gjort! Inte världens roligaste om man säger så :) Nu är kyl och frys fullt med mat så nu behöver man inte tänka på det på ett tag :D På kvällen åt vi mat och tittade på Tin-Tin :) Natten var rena drömmen! Zacharias somnade runt klockan 21 igår kväll. Sov fram till klockan 5 imorse när Sebastians väckarklocka ringde. Hade inte den ringt hade han säkert sovit lite längre :) Efter att han hade fått äta la jag ner honom hos mig i sängen. Jag vaknade runt 8 och där låg min lilla pojke med världens leende! En helt perfekt start på dagen! :) Idag är det lika fint väder som igår så naturligtvis blir det en promenad här om en stund :) Kanske blir en lite längre idag om det är varmt :)

Har även en sak till att berätta. Har diskuterat fram och tillbaka om vi skulle börja på babysim med Zacharias. Tyvärr är det ju ganska så dyrt men samtidigt, som min syster säger, så har man bara en chans att uppleva det med just honom. Man får inte tillbaka den här tiden! Så igår anmälde jag mig till babysim tillsammans med syster. Vi kommer att gå i samma grupp och det ska bli jätteroligt! Fick även i efterhand veta att en arbetskamrat också ska gå i samma grupp med sin pojke, extra roligt :D Så snart måste vi gå på jakt efter badbyxor åt lillkillen. Vecka 22 sätter det igång, perfekt tid då sommarn nästan är här :)

Senaste bilderna på Instagram

Kommentarer
-

Varför lägger du en handduk över hans ansikte? Då kan man ju likagärna strunta i att ta en bild. Det man vill se på bebisbilder är ju deras underbara små ansikten=) Måste ju vara ganska obehagligt att få en handduk över ansiktet sådär.

2012-04-04 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback