Dagens

Vi klarade oss bra själva inatt jag och lillkillen. Sebastian var ju iväg och tävlade :) Idag följde vi med mamma/mormor till Söderköping för att titta när hon skulle tävla. Jag har som vanligt fullt upp med Zacharias när vi är iväg så det kändes knappt som att jag tittade när mamma spelade :/ Det gick inte så jättebra för henne :(
Blir ingen promenad idag i alla fall. Det toksnöar ute! Det har till och med börjat lägga sig på marken. Avskyr att bo i Sverige dessa dagar!

Imorgon åker vi till Västerås för att fira påsk och kommer sedan hem på måndag igen. Kan hända att jag inte uppdaterar nått under helgen på grund av det :)

Dagens Bäbis :) Byxor som vi fått av Lisa Holmström som nu även har skaffat en blogg :) Besök henne! Nahe dags att få skruttungen att vila lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback