Bloggtorka

Märks att det inte händer så mycket om dagarna, börjar bli ett par dagar mellan inläggen, men det finns ju inget att skriva om! Vi är mest hemma, går ut lite grann trots att vädret är jättetråkigt :( Idag följde vi med mormor/gammelmormor till Erikshjälpen {loppis} och kikade lite. Fanns mycket att titta på, men inget som direkt föll mig i smaken. Mormor bjöd på lunch när vi kom hem, plättar med sylt :P Just nu ligger grabbarna och sover, jag själv tänkte försöka ta tag i de sista bilderna och redigera dom. Sedan är det tänkt att jag ska skicka efter en massa kort :) Blir ett par förstoringar också, som ska in i Zacharias rum. På oss tre tillsammans och på honom själv, köpte nämligen några fina ramar när vi var på IKEA :) Älskar att sätta upp egna foton som vi ramat in! :) Blir mycket mer personligt då. Och som jag har väntat på att få färdigt i hans rum!! Idag skickade vi äntligen efter ett par gröna panellängder från Jotex som vi ska ha tillsammans med gardinerna som redan hänger där inne. Om nån vecka eller så kanske jag kan slänge upp en bild på resultatet ;)
 
Snart blir det premiär i min nya klubb. Klockan 19 ikväll är det dags för första träningen :) Ser faktiskt fram emot den :) Håller tummarna för att spelet fungerar lite bättre än sist :P
 
 
I Can't Wait To See Their Faces! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback