Bowlinghelg

Helgen har varit fylld av bowling. Har inte nämnt det i bloggen tidigare, {tyckte det kunde bli roligt att hålla det hemligt ;)} men jag har spelat en träningscup - Lady´s Cup. Jag var med i 4 av 5 matcher. Trodde aldrig att jag skulle orka med 16 serier på en helg med tanke på hur otränad jag är. Ett finger gick sönder och en rejäl träningsvärk gör sig påmind så fort jag rör på mig ;) Skönt att det inte blev mer än så!
 
Det var faktiskt riktigt roligt, trots att det inte räckte hela vägen för oss i Zorita. Men vi gav allt Evorna en rejäl match i finalen!! Det kan de inte säga nått annat om! Första matchen som jag spelade igår kändes inget vidare, andra gick det mycket bättre och idag tyckte jag att det rullade på ganska bra. Dock fanns det inte mycket ork kvar efter 5 serier, så de sista 3 var det bara släppa klotet och hoppas på det bästa :D snittade 190 under hela helgen så får väl vara nöjd med det.
 
Har precis kollat klart Handbollsfinalen :( riktigt surt, men ganska väntat att det inte skulle bli guld. Nu ska jag ta och vila ett tag, senare är det dags att börja packa. Imorgon åker vi på semester :D
 
Bjuder på en gammal bild i brist på nya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback