Dagen innan "Den Stora Dagen"!!

Sitter i soffan efter en slitsam dag på jobbet. Även proppmätt efter middagen :P Men gud så roligt att det har snöat idag, det ligger över en decimeter nu :D Imorgon blir det att köpa en pulka åt Zacharias!! :) Imorgon är även den stora dagen kommen!! Jag kan fortfarande inte förstå att det har gått 1 år!! Iofs känns det som att han alltid funnits hos oss, men det känns ju även som att det var igår han föddes :P Galet! Idag, för ett år sedan satt jag med förvärkar som jag inte visste var förvärkar då :) Mindre än ett dygn senare var han hos oss :)
 
Jag återkommer förhoppningsvis imorgon igen. Vi har en del att styra med, handla, dekorera tårta, baka, städa.. Ja, you name it! Vill att allting ska bli perfekt till vår pojkes första födelsedagskalas :) <3
 
 
Pepparkakshuset vi gjorde igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback