Födelsedagsfirande

Då har vi haft ytterligare ett kalas för Zacharias :) Idag var det farmor, farfar Roger, faster Elin, faster Camilla, Rickard, kusinerna Alexander och Emilia, och familjen Tidbeck som var här :P Han fick MASSOR av nya kläder, så jag får nog ägna min lördagkväll till att skapa plats i hans garderob ;)
 
Han fick fyra stycken tröjor, ett set flicekläder, ett par hängselbyxor, ett par jeans, ett par mjukisbyxor, tre stycken bodies, en t-shirt, en långärmad t-shirt {från Monica Holmström, märket Neali}, två par långkalsonger, fyra par strumpor, en julslips {Alexanders gamla}, ett silverarmband där det står Zacharias :), en hink, en OnePiece, ett par Converse och en speldosa eller vad man kan kalla det :) Leksaken var ju naturligtvis mest intressant :D
 
Idag fick han sig också en liten tårta, men det lockade inte lika mycket :P Tror han var ganska mätt för han hade tryckt i sig klementin och majskrokar precis innan så han fick i sig lite mer klementin och grädden ;) Det mesta hamnade faktiskt på golvet :P
Hela kvällen har alla busat med honom och efter det att familjen Tidbeck hade gått så somnade han ganska fort :P Lär nog bara bli nån timme sen är det nog full fart igen skulle jag tro :) Blir lite tokigt när han somnar den här tiden eftersom han annars är vaken fram till 21-22 {ja det är väldigt sent!} Så jag är ganska övertygad om att han inte somnat för natten!
 
Imorgon tar vi oss en sväng till bowlinghallen igen {vi var där en stund idag också och kikade}. Därefter ska jag och syrran ta våra nyinköpta pulkor och åka tillsammans med våra grabbar :) Ska bli jätteroligt!! :D
 
Kan meddela det att både jag och Sebastian blev lite avis på de här presenterna ;) Jag på de fina Conversen och Sebastian på hans OnePiece ;)

Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Jag köpte en pulka och en hjälm idag till Jenny :) Men säg inget till henne :P För det är en julklapp!

2012-12-08 19:58:31
URL: http://mwfotografi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback